>
Erősziget - Funkcionális Edzőterem

Az Erősziget edzésnavigátor

Tovább

Nem csak Erőszigetes edzéshez

Hogyan Közelítsd meg az edzéseidet, ha érzed, hogy nem tudsz 100%-ot nyújtani? Mi van ha majd szétvet az energia? Használd ezt az edzésnavigátort, hogy segítsen megalkotni a taktikád!

Avagy autoregulálás 101



Vörös Lámpa


  • Rossz alvás
  • Kevés energia
  • Sok stress borzalmas kedv

  • Ha magadra ismersz a fent felsoroltakban akkor, hagyd ki az edzést, hacsak nem regenerációs vagy mobilizációs fókuszú, vagy ha otthon csinálnád írj az edződre, hogy miket csinálj ( persze, csak ha elég gyakorlott vagy már, hogy otthon is elvégezz néhány feladatot).
    Egyébként fontold meg ezeket:

  • Menj el sétálni 20-60 percre
  • Meditálj 10 percet
  • Csinálj egy “Power nap”- et ( Igyál egy kis kávét, aztán szundíts egy picit, vigyázz ne legyen több 30 percnél )




  • A Sárga Lámpa


  • Közepes alvás
  • Közepes energia szint
  • Átlagos stressz


  • Menj le edzeni:

  • Csináld meg rendesen az aznapi edzést
  • Csináld meg az első kört egy kicsivel kisebb súllyal mint az ajánlott az adott gyakorlathoz, hogy megjöjjön az étvágyad a nagyobbra
  • Csináld meg az edzést, de egy kicsivel kevesebb ismétlést/szettet/időt végezz



  • A Zöld Lámpa


  • Kialudtad magad
  • Szétvet az energia
  • Nem vagy stresszes


  • Menj le edzeni:

  • Csináld meg az edzést, ahogy megírta az edződ
  • Menj rá egy PR-ra (persze, egyeztess az edződdel)
  • Végezz plusz mozgást is, pl.: a Vörös lámpa szekcióból: séta, mobilizálás stb.





  • Ha felkeltettük a figyelmedet, akkor írj nekünk a "kapcsolat" résznél.

    Kapcsolat

    Itt találhatsz meg minket

    Szigetszentmiklós 2310 Bíbor u. 8621/1

    06 70 677 7981