>
Erősziget - Funkcionális Edzőterem

Miért nem kerekedik a feneked, hiába edzed?

Tovább


Miért nem kerekedik a feneked, hiába edzed?





Nem eszel eleget, hogy támogasd az izomnövekedést.


Ha csak nem vagy tök új az erőedzésben, akkor sajnos többletkalória nélkül nem fogsz izmot építeni. Sokkal jobb eredményt fogsz elérni, ha annyit eszel, amennyitől nem változik a súlyod. Ha erősödni akarsz, kezdj el enni.




Rettegsz, hogy felszedsz egy kis zsírt


Ahhoz, hogy izmosodj, kalória szuficitben kell lenned, és ez némi zsírosodással is járhat. Ez nem jelenti azt, hogy később ettől a zsírtol nem válhatsz meg, de ne hitesd el magaddal, hogy full szálkásan is tudsz izmosodni. Ha fejlődni szeretnél, akkor kicsit a kényelmetlenségeket is be kell vállalnod. Nem a komfortzónán belül történik a változás




Rossz gyakorlatokat használsz


Lépcsőzőgépen való hátra rugás, plyometrikus gyakorlatok és a bosun egyensúlyozás nem fogja a kívánt eredményt hozni. A farizmoknak stabilitás kell, ezért olyan gyakorlatokat kell használnod, ahol stabil környezetben nagy erőt tudsz kifejteni. Csípőemelések, bolgár guggolás, csípő domináns guggolások, román felhúzás. Ezekben a gyakorlatokban kell egyre erősebbnek lenned.




Nem teszed oda magad


Az izmaid akkor fognak nőni, ha növeled a teljesítményedet a gyakorlatokban. Akarnod kell fejlődni hétről hétre. Akár súlyban, akár ismétlésszámokban, vagy egyszerűen a tempó variálásában. Ugyanakkor soha ne áldozd fel a helyes technikai kivitelezést a progresszió miatt




Nem adsz elég időt egy programnak


Ha ugrálsz a programok között, az biztos módja, hogy egy helyben toporogj. Nem tudsz jobb lenni, ha nem csinálod ugyanazokat a gyakorlatok újra és újra. Az unalmas működik. Ne variáld az edzésedet túl gyakran, inkább csináld ugyanazt 6-8 hétig, és próbálj erősödni.




Túl sok a felesleges volumen


Nem kell 10+ gyakorlat, edzésenként, hogy hatékony legyen az edzésed. A több nem mindig jobb, a jobb az, ami jobb.😅 Ha túl sok extrát adsz hozzá, akkor csak regenerálódni lesz nehezebb. Az otthoni extra popsi edzés, lehet hogy csak hátráltat. Legyen 4-6 gyakorlatod és told azokat bukáshoz közel, 1-3 szettben, minél nagyobb súllyal vagy több ismétléssel.




Túl sokat kardiózol


A kardiótól nem leszel izmosabb. Ha buborék feneket akarsz, akkor edzd meg heti 2-3 szor. Egy kis kardió persze egészséges, de ne told túl, ha izmosodni szeretnél




Nincs pihenőnapod


Az izmok nem az edzőteremben nőnek, hanem pihenés és táplálás közben: Maradj hidratált Egyél eleget Egyél elég fehérjét Aludj 7-9 órát Sétálj, vagy csinálj valami hasonló aktív regenerációs mozgásformát.



Ha felkeltettük a figyelmedet, akkor írj nekünk a "kapcsolat" résznél.

Kapcsolat

Itt találhatsz meg minket

Szigetszentmiklós 2310 Bíbor u. 8621/1

06 70 677 7981